Måndag 25/7

Har jobbat på förmiddan 7-12.När Freja har vaknat så ska vi till stan och handla lite och kolla om en födelsedagspresent till Oliver :)
Imorgon händer det inte så mycke jobbar delat, Nicke ska på loppis och Freja ska till Byske på eftermiddagen.

ändrade planer

Nicke ringde i morse. hade hade suttit på toan hela natten och sen spydde han runt 9 tiden.
Så jag och tjejerna sover hos Nickes föräldrar. Kan vara magsjuka el cryptosporidium han har fått. Men jag vill inte chansa för Maja och Julia ska åka bort med sin mamma med familj på tisdag och vill inte att freja ska få det för sist hon hade magsjuka så blev hon så dålig.

Fredag 22/7

Idag ska vi åka hem. Vi har varit i Byske hela veckan :)
Vi ska en sväng på marknaden innan vi åker hem. Ikväll ska kanske jag och Nicke fara och se Harry Potter :)
På måndag börjar man och jobba. 4 veckors semester har gått fort.
Näe nu ska jag gå och göra lite frukost till Freja som har varit vaken sen kvart i 6.
Julia steg upp för en liten stund sen och Maja sover än :)

Måndag 18/7

Igår åkte vi till Åsele marknaden. Köpte sockar, Freja fick åka karusell :)
Idag kommer Maja och Julia och ska vara här hela veckan. Blir att åka till Byske idag och vara där några dagar :)
Ska hinna hälsa på farmor och träffa mina små bröder som är här uppe nu :)

Göteborg

Söndag kväll började vi resan mot Göteborg var en jobbig resa . jobbigt att hålla sig vaken. Freja sov hela natten :)
måndagen var vi bara på hotellet och tog de lugnt. Vi gick och la oss halv 7 :)
Tisdag så åkte vi till Ullared Gekås. Blev mycke shoppande där sen åkte vi in på Ikea en sväng och shoppade lite till :)
Igår var vi till Universeum och Liseberg sen gick vi på stan.
Idag har vi varit runt och kört lite överallt nu är vi på hotellet och tar de lugnt. Imorgon bitti kl 6 åker vi hem. Blir en tidig kväll ikväll.

Fredag 8/7

Vid halv 12 idag åkte jag,Julia och Freja på leos. Vi var hemma just före 5 :)
Nu sover Freja och Julia sitter och ser en film . Imorgon på morgonen så kommer mamma och hämta Freja så då hinner jag städa,tvätta så de är fint före vi åker på söndag. ska laga lite mat också som vi ska ha med oss.
Näe nu ska jag se film med jullan.

Ha en trevlig helg alla.

Lycksele

I måndags efter vi hämtade Julia åkte vi till Lycksele med husvagen. Igår var vi på djurparken hela dagen.
Idag ska vi och bada sen ska vi åka hem i eftermiddag :)
Sen blir de vara hemma och ta de lugnt för på söndag efter vi lämnat Julia så åker vi till Göteborg och blir nog borta hela veckan :)

Söndag 3/7

Idag firar jag och Nicke 3år :) Vi hade tänkt gå ut och äta men vi orkade inte. Blev leos och sen har vi varit på loppis i Stavaträsk och hälsat på Nickes faster och hennes karl.
Imorgon kommer Julia och ska vara här hela veckan :) Blir kanske åka till Lycksele tisdag och stanna där två nätter.

Studsmattan var favoriten :D

Bollätaren :)

Lördag 2/7

Idag har jag städat och tvättat .Åkte och hämtade Maja efter middagen.Maja och Freja har lekt, sprungit runt och dansat ikväll. La isäng Freja kl 7 och hon somnade direkt, en trött liten dam :)
Vi såg en film när Freja hade lagt sig.Hotell Gyllene Knorren, den var väldigt bra :)
 Nu har Maja gått och lagt sig. Ska lägga mig och se en film och försöka hålla mig vaken, ska och hämta Vickan i Byske inatt någon gång.
Imorgon vet jag inte vad som händer beror på vad det blir för väder.