Tisdag 21/12

blev en väldigt tidig morgon idag! Freja ville stiga upp 05.20. Hon grät, grät, skulle inte ligga ner. direkt hon fick sitta i mitt knä så somnade hon. försökte lägga ner hon men då började hon stor grina.
Hon hade säkert drömt nå hemskt. Så vi steg upp och såg bolibompa :)
Nu ligger hon och sover i vagnen. Hon somnade medans jag klädde på hon. sötplutten min :)
Har rensat bort kläder nu på morgonen. blev en sopsäck. fattar inte varför jag sparar kläder som jag aldrig kommer att använda. kläder som jag köpt för typ 4år sen!

På tordag ska jag och Freja till farmor och äta jullunch. Sen ska vi spela bingolotto hos Nickes föräldrar på kvällen.
Snart är de julafton :) :) 
Ska bli roligt att ha Maja och Julia på kvällen i år :) 
Näe nu ska jag diska och stöka bort sen lägga mig och se en film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0