Feber

lillan hade feber i morse men inge mycke 37,9. och hon verkade inte hängig el så.
Så jag la ut hon i vagnen och när hon vaknade var hon jätte varm så jag kollade tempen och då hade hon 39!
mammas lillhjärta får aldrig vara frisk. Hon har varit sjuk av och till i 3 månader nu. feber,snorig,hosta.
Hoppas de blir bättre när vi flyttar till lägenheten.

Ifredags sov jag och Freja i Byske. Lördag var vi och åt på kriti. Åt plankstek,himla gott var de :)
Idag har vi bara varit hemma. jag har bakat muffins och chokladbollar.
Ska baka kärleksmums och bullar på tisdag :)
Imorgon när Nicke kommer hem från jobbet ska jag till stan. Äta pizza och se film med Sanna och Mikka :)
Jag har sytt sängkläder till Freja el mamma hjälpte till mycke. Sy är inte riktigt min grej, har inte tålamodet.
Tog nå sängkläder som vi aldrig använder ett som var vitt me gula ringar och ett som var rosa och lila :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0