Helgen

Ifredags åkte jag till Byske på förmiddagen och lämnade Freja. Sen på kvällen så såg jag ,Maja och Julia film och åt chips :)
Nicke åkte till Lule och lämnade loppis grejerna.
Lördag var vi på loppisen hela dan. Vi sålde rätt bra. så jag är nöjd :) fyndade lite grejer:fleecekläder,pyjamas till freja, jultomtar,lampskärmar,julgransbollar,kläder till Maja och lite julklappar till tjejerna :)
Vi fick sålt bilen i lördags också. Så nu är vi på jakt efter en billig bil. Så jobbigt att bara ha en bil , man blir så låst när Nicke åker och jobbar.
Igår var vi på Rusta och köpte en julgran.
Har suttit och försökt få ihop mitt schema när jag börjar om och jobba. inte lätt när Nicke jobbar skift.
Idag ska jag,Freja och Sanna på Leos och leka :)




Kommentarer
Postat av: Micaela

lägg upp bilder på det du fynda;)



Jag skulle också vilja fara på leos med minna nån dag:)

2010-11-01 @ 12:06:55
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0