Tisdag 16/11

Inatt jag har jag sovit jätte dåligt. somnade ínte förän efter halv 1. sen vakande freja kl 3 sen hade hon morgon kl 6.
La ut hon i vagnen vid 9 tiden sen har jag städat som en tok i förådet under trappen.
Hittade massa mus bajs!! gillas inte! de är sååå äckligt!
Dom hade bajsat i kartongen där jag har alla gardiner. så jag har tvättat alla gardiner idag.
längtar så himla mycke till nästa fredag när vi ska flytta. slippa mössen.!!
Har också hunnit packa lite och varit ute. Freja fick åka pulka en stund.
Nu är jag helst slut. Blir ta de lugnt resten av dagen .
Igår var vi och köpte massa julklappar. Blev dyrt! och vi är inte änns färdiga än. Var och hämtade korten på knuten igår också. Freja blev så himla fin på kortet :) beställde 4 st.
Har beställt kläder till Maja och Julia. Så dom har nå fint att ha på sig på julafton :)





Kommentarer
Postat av: Sanna

Duuuktig mamma!! :)

2010-11-16 @ 15:57:13
URL: http://fuglyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0