Torsdag 18/11

Idag har jag och Freja varit på stan med Sanna :) köpte tre tröjor till Freja , strumpbyxor till Jullan och en skjorta
till mig :)
När vi skulle gå till bilen så märkte jag att snutten fanns inte i vagnen!
vi letade som tok hittade inte den. sen när vi gett upp sökandet efter snutten och var påväg tillbaka till bilen så såg Sanna den när vi skulle gå över vägen. den var jätte smutsig,lerig men huvudsaken var ju att vi hittade den :)  
Nu har jag tvättat den. Ren och fin igen :)
Måste nog åka och kolla på nå tyger så jag kan sy några snuttar till hon.

Imorgon ska jag till stan igen. Jag ,Marcela och Mikka ska kolla om en present till Sanna som fyller år på lördag :)
Sen ska jag och Nicke på bio imorgon kväll. Vi ska se Harry Potter :)
Freja ska vara hos sin farmor och farfar medans vi är på bio.
Lördag är de kalas hos Sanna . sen får vi se om vi åker och kollar på nån bil.






Kommentarer
Postat av: Marcela

Men gullunge! :)

2010-11-18 @ 22:15:02
URL: http://marcelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0