Fredag

idag är de kallt ute. Tog på Freja vinteroverallen när jag la ut hon i vagnen.
har hunnit städa och tvättat nu på morgonen, skönt att få göra bort det :)
När nicke vaknar så ska vi och handla. vi ska äta plankstek till middag. kan nog aldrig bli less de för det
är sååå himla gott. Imorgon ska jag till Camilla och se hockey .
Den första december ska vi flytta. Längtar väldigt mycke :)
Freja får ett eget rum, Maja och Julia får ett större rum. och vi slipper skotta i vinter :)

Ha en trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Micaela

Minna har också hunnit använda sin vinteroverall en gång. Det börjar bli kallt!



Åå jag vill å ha plankstek. Underbart!!!



Och jag vull flytta. Jag vill göra som du, äta plankstek och flytta!

2010-10-22 @ 11:15:50
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/
Postat av: Micaela

Jag vet, det är himla fint. Jag ska lära mig köra skoter i vinter.:)

2010-10-23 @ 09:58:20
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0