Torsdag 10/2

Idag har jag gjort slingor på Karma. skönt bli av med utväxten. Freja har varit gnällig, flännig och tjurat hela eftermiddagen. Hon skulle inte ha nå välling när hon skulle gå och sova. Så hon kommer säkert vakna sen ikväll och vara hungrig.
Blir en tidig kväll för mig. Imorgon jobbar jag hela dagen, Freja ska vara hemma med Nicke.
Hoppas hon är på bättre humör imorgon.
Imorgon kväll ska jag,Sanna och Marcela till Mikka och fika,ska bli trevligt :)
Nicke och Freja ska hänga med Danne,Emilio och Oliver.

NU är de inte länge kvar tills Sannas lille bebis är här :) läääängtar :)



Kommentarer
Postat av: Micaela

Det är så himla nära, jag blir nervipervi själv!!:)



Ska bli trevligt när ni kommer hit:)

2011-02-10 @ 21:13:53
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0